Horoz Blog

Horoz Blog

Sosyal Medya Platformları Birer Pazar Yerine Dönüşürse Ne Olur?
Sosyal Medya Platformları Birer Pazar Yerine Dönüşürse Ne Olur?

Sosyal medya, günümüzde artık sadece insanların sosyal etkileşim kurduğu bir platform olmanın ötesine geçti. İşletmeler, markalar ve tüketiciler arasında gerçekleşen sürekli etkileşim, sosyal medyayı son derece etkili bir pazarlama kanalına dönüştürdü. Peki, sosyal medya platformları birer pazar yeri olursa bu durum ne gibi etkiler yaratır? Bu yazımızda sosyal medya platformlarının etkisini detaylı bir şekilde inceleyeceğiz.

17 Ocak 2024
blog detay
Rusya'daki Pazar Yerleri için Hangi Analiz Araçları Kullanılabilir?
Rusya'daki Pazar Yerleri için Hangi Analiz Araçları Kullanılabilir?

E-ticaret, genel olarak dünya çapında büyük bir büyüme gösterdi. Rusya da bu büyümeden etkilenen ülkelerden biri. E-ticaret sektörünün Rusya'da gelişim göstermesi, ülkede birçok pazar yeri platformunun ortaya çıkmasına yol açtı. Bu nedenle bu platformlarda başarılı olmak için doğru analiz araçlarına ihtiyaç duyulur.

17 Ocak 2024
blog detay
Rusya’da Kargo ve Lojistik Sektörü
Rusya’da Kargo ve Lojistik Sektörü

Rusya'da kargo ve lojistik sektörü, ülkenin ekonomik büyümesi ve dış ticaretinde kritik bir rol oynamaktadır. Geniş coğrafi alanı ve çeşitli endüstrileri ile Rusya'nın kargo ve lojistik sektörü büyük öneme sahiptir. İç ticaretin yanı sıra uluslararası ticaretin de can damarı olan bu sektör, mal ve hizmetlerin taşınmasını, depolanmasını ve dağıtımını sağlamaktadır.

17 Ocak 2024
blog detay
Rekabette Yeni Bir Kavşak: Super App'ler vs Pazar Yerleri
Rekabette Yeni Bir Kavşak: Super App'ler vs Pazar Yerleri

Son yıllarda tüketici alışkanlıklarının hızla dijitalleşmesi ve teknolojideki gelişmeler e-ticaret ekosistemini derinden etkiledi. Rekabetin yükseldiği bu arena, Super App'ler ve pazar yerlerinin kıyasıya mücadelesine ev sahipliği yapıyor. Bu yazımızda, bu iki sektör oyuncusunun kıyaslamasını ve nasıl bir rekabete girdiklerini detaylı bir şekilde anlatacağız.

17 Ocak 2024
blog detay
Rekabetin Yeni Tanımı E-Ticaret mi? S-Ticaret mi?
Rekabetin Yeni Tanımı E-Ticaret mi? S-Ticaret mi?

Teknoloji ve dijitalleşme, ticaret sektörünün her alanında kendini hissettiriyor. Bu hızlı değişim, özellikle ticaret sektöründe rekabeti yeni bir boyuta taşıyor. Son yıllarda daha fazla konuşulan e-ticaret ve s-ticaret kavramları, sektörde yer alan tüm aktörlerin kafasında 'hangi model daha etkili ve rekabetçi?' sorusunu doğuruyor.

17 Ocak 2024
blog detay
Quick Commerce Nereye Gidiyor? Rekabette Denge Noktasını Buldu mu?
Quick Commerce Nereye Gidiyor? Rekabette Denge Noktasını Buldu mu?

Günümüz dünyasında teknolojiyi ve bilgiye erişimi kullanarak hızla evrim geçiren endüstrilerden biri de 'Quick Commerce' veya diğer adıyla 'Hızlı Ticaret' sektörüdür. Bu sektör, kullanıcılara istedikleri her şeyi anında, birkaç tıklama ile sunmayı hedefler. Amazon, Getir, Glovo gibi platformlar bu hizmeti sunan öncüler arasında yer alır.

17 Ocak 2024
blog detay
WhatsApp