Horoz Blog

Uluslararası Pazarlarda Başarılı Olmanın Anahtarı
E-ihracatta lojistik ürünün yolculuğunun en önemli adımı ve uluslararası pazarda başarılı olmanın anahtarıdır. E-ihracat pazarında hızlı güvenilir ve hızlı teslimat ihracatta başarılı olabilmek için çok önemli bir hale gelmiştir. Bu nedenle e-ihracat lojistik hizmetleri çok iyi organize edilmelidir.

Etsy’de Satış Yapmanın Kapsamlı Rehberi
Etsy, özellikle el yapımı ürünler, vintage parçalar ve benzeri özel ürünlerin satıldığı bir e-ticaret platformu olarak ön plana çıkar. Bu platformda satış yapmak isteyenlerin takip etmesi gereken belirli adımlar bulunur.

E-İhracat Destekleri Nelerdir? Kimler Nasıl Faydalanabilir?
E-ihracat her geçen gün firmaların ilgisinin daha da arttığı bir ticaret yöntemi olmaya devam etmektedir. Özellikle mikro ihracat ile yurt dışı pazarına açılmak isteyen girişimciler e-ihracata yoğun ilgi göstermektedir.

eBay Satışları ile Müşteri Tabanınızı Genişletin, Satışlarınızı Artırın!
Dünya çapında tanınırlığa sahip olan Ebay, Pierre Omidyar tarafından 1995 yılında kurulmuştur. Amerikalı bir girişimci tarafından hayata geçirilen Ebay hem açık arttırma hem de satış sitesi olma özelliğine sahiptir. Başlangıç noktası yalnızca açık arttırma modeli olan Ebay zaman içerisinde dünyaca ünlü satış sitesi haline gelmiştir.

Dijital Dünyada İhracatın Geleceği: e-İhracat Yapmanın Püf Noktaları
E-ihracat son dönemlerde ticari iş modeli olarak sıkça tercih edilmektedir. E-ihracatta önemli olan süreçlerin birebir yönetilmesi ve takip edilmesidir. Özellikle girişimcilerin tercih ettiği bir yöntem olan e-ihracatta bazı riskleri göze almak gerekir, ancak birkaç basit ama etkili püf noktası ile bu riskleri en aza indirmek mümkün olacaktır.

B2C İhracatta Öncü İşletmelerin Stratejileri
B2C ihracat Türkiye’de ve dünyada son dönemlerde çok fazla kullanılan e-ticaret modellerinden birisi olarak karşımıza çıkmaktadır. Klasik ticaret anlayışından farklı olarak B2C modeli firmalar ve tüketiciler arasındaki e-ticaret faaliyetlerini ifade etmektedir. Çünkü klasik ticaret anlayışında firmalar ve tüketiciler çoğu zaman bir araya gelmemektedir.