E-Ticaret Lojistiği

E-Ticaret Lojistiği

DÜNYADA E-TİCARET
2020'de dünya genelinde e-ticaret hacmi B2C tarafında $2,8 trilyona ulaştı.
Aynı yıl e-ticaret B2B tarafında $10,6 trilyon değerinde işlem gerçekleştirildi.

TÜRKİYE'DE E-TİCARET
%64 Büyüme
2020 yılının ilk 6 ayında Türkiye'de E-Ticaret hacmi geçen yılın aynı dönemine göre %64 büyüme kaydetti.

Artış Devam Edecek
Pandemi etkisiyle bu rakamın 2020 yılının ikinci yarısında ve 2021 yılı boyunca büyümeye devam edeceği öngörülmekte.

E-TİCARETTE SEKTÖREL DAĞILIM
» ONLINE TATİL VE SEYAHAT : %54
» ONLINE PERAKENDE : %37
» ONLINE BAHİS : %26

YENİ DAVRANIŞ BİÇİMLERİ ALIŞKANLIĞA DÖNÜŞECEK
Pandemi döneminde kaygılarla ortaya çıkan yeni davranış biçimleri zamanla alışkanlıklara dönüşecek.
Kaygıları tetikleyen faktörler ortadan kalksa dahi bu süreçte edinilen bir çok alışkanlık tüketicilerde kalıcı olacak.

Sorun :
Perakende sektörü E-Ticaret ile ilgili yaşadığı teknolojik sorunları büyük ölçüde çözse de lojistik ile ilgili sorunlar devam ediyor.

Durum :
Özellikle perakende takvimindeki özel günlerde ürün teslimat süreleri haftaları buluyor.

Çözüm :
Konvansiyonel lojistik yaklaşımın dışında teknolojinin desteğiyle sadece E-Ticarete odaklı yeni bir anlayış!

NE SUNUYORUZ?
YENİ DÜNYANIN LOJİSTİĞİ!
Onlarca yılın lojistik birikimiyle sadece e-ticarete hizmet verecek benzersiz bir "e-ticaret lojistik deposu" inşa ettik. E-ticaret için tasarladığımız depoyu en modern teklojilerle donattık. Bununla da yetinmeyip tüm süreci yapay zeka ile destekledik.

Detaylar için tıklayınız →
E-Ticaret Lojistiği