Horoz Etik

Horoz Etik

Horoz Lojistik İş Etiği İlkeleri ve Bildirim Süreci

Horoz Lojistik çalışanlarının uyması gereken etik standartlar, şirketin Etik Kurulu tarafından belirlenmiştir. Tüm çalışanlar, bu ilkeler doğrultusunda hareket etmek ve çevresindekileri etik davranışlar konusunda teşvik etmekle yükümlüdür.

Bu sorumluluğun bir uzantısı olarak, “Horoz Etik Hattı” hayata geçirilmiştir. Horoz Lojistik bünyesindeki çalışanlar, kendi davranışları ya da diğer çalışanların tutumları hakkında danışmak veya bildirimde bulunmak istediklerinde bu hattı kullanabilirler. Yine bu hat tüm paydaşların bildirimine açıktır. Gelen sorular ve bildirimler, Etik Kurulu tarafından değerlendirilir.

Etik ilkelere aykırı davranışlara dair şikâyetleri incelemek ve çözüm üretmek, Horoz Lojistik Etik Kurulu’nun sorumluluğundadır. Kurul, doğrudan Horoz Lojistik Yönetim Kurulu Başkanlığı’na bağlı olarak çalışır.

Etik Kurulu’na yapılan bildirimler ister çalışanlar ister dış paydaşlar tarafından yapılsın, gizlilik esasına göre ele alınır.

Etik konularla ilgili soru ve bildirimlerinizi aşağıdaki iletişim kanalları üzerinden Horoz Lojistik Etik Kurulu’na iletebilirsiniz:

E-posta: etik@horoz.com.tr

Telefon: (+90) 850 205 59 50

Bildirim Türü *
Olayın Tarihi ve Yeri * (Olay ne zaman ve nerede gerçekleşti)
Olayın Açıklaması *
Varsa Kanıt/Destekleyici Belge etik@horoz.com.tr adresine pdf, png, jpg formatında iletebilirsiniz.
İHBARCI BİLGİLERİ (İSTEĞE BAĞLI)
Ad Soyadı
Telefon
E-posta
Gizlilik Tercihi *
  Bu bildirimin doğru, iyi niyetli ve dürüst bir şekilde yapıldığını beyan ederim.
 
WhatsApp