Horoz Blog
E-İhracat Destekleri Nelerdir? Kimler Nasıl Faydalanabilir?
E-ihracat her geçen gün firmaların ilgisinin daha da arttığı bir ticaret yöntemi olmaya devam etmektedir. Özellikle mikro ihracat ile yurt dışı pazarına açılmak isteyen girişimciler e-ihracata yoğun ilgi göstermektedir.
eBay Satışları ile Müşteri Tabanınızı Genişletin, Satışlarınızı Artırın!
Dünya çapında tanınırlığa sahip olan Ebay, Pierre Omidyar tarafından 1995 yılında kurulmuştur. Amerikalı bir girişimci tarafından hayata geçirilen Ebay hem açık arttırma hem de satış sitesi olma özelliğine sahiptir. Başlangıç noktası yalnızca açık arttırma modeli olan Ebay zaman içerisinde dünyaca ünlü satış sitesi haline gelmiştir.
Dijital Dünyada İhracatın Geleceği: e-İhracat Yapmanın Püf Noktaları
E-ihracat son dönemlerde ticari iş modeli olarak sıkça tercih edilmektedir. E-ihracatta önemli olan süreçlerin birebir yönetilmesi ve takip edilmesidir. Özellikle girişimcilerin tercih ettiği bir yöntem olan e-ihracatta bazı riskleri göze almak gerekir, ancak birkaç basit ama etkili püf noktası ile bu riskleri en aza indirmek mümkün olacaktır.
B2C İhracatta Öncü İşletmelerin Stratejileri
B2C ihracat Türkiye’de ve dünyada son dönemlerde çok fazla kullanılan e-ticaret modellerinden birisi olarak karşımıza çıkmaktadır. Klasik ticaret anlayışından farklı olarak B2C modeli firmalar ve tüketiciler arasındaki e-ticaret faaliyetlerini ifade etmektedir. Çünkü klasik ticaret anlayışında firmalar ve tüketiciler çoğu zaman bir araya gelmemektedir.
B2C İhracatının Avantajları: İşletmeniz için Neden Önemlidir?
Günümüzde ön plana çıkan e-ticaret modellerinden biri olan B2C ihracat nedir? Business to Customer olarak da ifade edilen B2C ihracatı üretici firmanın tüketiciye doğrudan satış yaptığı e-ticaret modelidir. Gelişen teknolojilerle birlikte artık alışveriş alışkanlıkları da değişmiştir. B2C ihracat yapan firmalar uluslararası pazarlarda satış imkânına sahip olmaktadır.
B2B İhracatın Avantajları: İşletmenizi Küresel Pazarlarda Büyütün
Günümüzde gelişen teknolojiler sebebiyle e-ticarette de çeşitli değişiklikler meydana gelmektedir. Özellikle e-ticaret alanında gerçekleşen değişikler dolayısıyla tüketicilerin online alışveriş alışkanlıkları da artmaktadır. Bu sebeple e-ticarete yeni bir soluk getiren B2B ihracatın önemi de her geçen gün artar.