YÖNETİM SİSTEMLERİ

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ

ISO 10002:2018
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ

 

HOROZ ŞİRKETLER GRUBU
MÜŞTERİ MEMNUNİYET VE ŞİKAYETLERİ POLİTİKASI

Horoz Grup Şirketleri olarak sunduğumuz her hizmet için müşteri memnuniyetini sağlamak önceliğimizdir.

Müşteri şikâyeti yönetimi tarafında ulusal, uluslararası ve diğer şartlara uyar, aşağıdaki ilkeler doğrultusunda süreci yönetiriz.

Her müşterimiz özel olup kişisel bilgilerini gizlilik çerçevesinde koruruz.

Tüm erişim kanallarımızdan müşterilerimizin bize ulaşmasını sağlarız.

Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine her zaman şeffaf ve ücret talep etmeden cevap veririz.

Tüm değerlendirmelerimizi bilgi bütünlüğünü koruyarak uzman ekibimizle tam ve zamanında gerçekleştirmek için özen gösteririz.

Müşterilerimizden aldığımız kurumsal ve/veya bireysel her talep, öneri, şikâyet durumunda adil,tarafsız ve titiz bir yaklaşımla çözümler sunmayı hedefleriz.

Müşteri odaklı yaklaşımımızla müşteri talep ve beklentilerini karşılamaya çalışırız.

Müşterilerimizin talep, öneri ve şikâyetleri için yeterli kaynak ayırırız.

Müşterilerimizden gelen talep, öneri, şikâyet ve geri bildirimleri kayıt altına alır, gözden geçiririz.Verileri analiz ederek sürekli iyileştirme için fırsat olarak değerlendiririz.