HABERLER

Haber

HOROZ LOJİSTİK YENİ ARAÇLARI İLE YOLLARDA

 

ARTAN MÜŞTERİ TALEPLERİ İLE DOĞRU ORANTILI OLARAK ALTYAPISINI GÜÇLENDİREN HOROZ

LOJİSTİK, DEĞİŞEN PİYASA ŞARTLARIYLA BİRLİKTE OPERASYONLARINI DESTEKLEMEK, MÜŞTERİLERİNİN TALEPLERİNE CEVAP VEREBİLMEK VE İŞ KAYIPLARINI ÖNLEYEBİLMEK İÇİN ARAÇ FİLOSUNA YENİLERİNİ EKLEYEREK ÖZ MAL YATIRIMLARINA DEVAM EDİYOR. GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE 15 YENİ ARACI FİLOSUNA DÂHİL EDEN HOROZ LOJİSTİK, 2018 YILI İÇERİSİNDE 50 ARAÇ YATIRIMI DAHA YAPMAYI PLANLIYOR.

 

Hizmet kalitesi standardında, 75 yıldır çıtayı hep yukarı taşıyan Horoz Lojistik, müşterilerine kesintisiz hizmet üretmek için attığı adımlara her geçen gün bir yenisini daha ekliyor. 2017 yılında piyasa şartlarında yaşanan daralmadan dolayı öz mal araç ihtiyacının ortaya çıkmasına kayıtsız kalmayan firma, müşterilerine daha kaliteli hizmeti kısa sürede sunabilmek için araç filosunu genişletme kararı aldı. 15 yeni aracı geçtiğimiz günlerde teslim alan Horoz Lojistik, böylece filosundaki araç sayısını 100’ün üzerine çıkarmış oldu. Bu adımla hem müşteri taleplerini ne kadar önemsediğini hem de değişen piyasa şartlarına uygun olarak ne kadar esnek bir yapıda olduğunu gösteren Horoz Lojistik, önümüzdeki dönemde de artan talepler doğrultusunda öz mallarını artırmayı öngörüyor. Dâhili piyasada yaşanan araç daralmasının hizmet verilen kurumların ticari faaliyetlerine zarar vermemesi adına yeni yatırım kararı alındığını belirten Yurtiçi Taşımacılık Grup Başkanı Gürkan Gürbüz, ana çalışma stratejilerinin küçük ve orta ölçekli nakliye firmalarını desteklemek olduğunu belirterek,

“500’ün üzerinde TIR çalıştırdığımız dönemler de oldu ama daha sonra birtakım düzenlemelere giderek, daha çok işi koordine eden tarafta olmayı tercih ettik ve 80-90 araçlık filolara kadar düştük.

Tabii bu kararları verdiğimiz dönemdeki piyasa şartları ile artık bugün içinde bulunduğumuz şartlar farklı. Aslında araç yatırımı, müşterilerimize kesintisiz ve yüksek kaliteli hizmet sunabilmek için uyguladığımız bir yöntem. Bu işin üstatlarının araçları işletmesi daha uygun, ancak geldiğimiz noktada, özellikle son yıllarda dâhili piyasaya yönelik araç yatırımlarının yapılmıyor olması, var olan araç parkının da inşaat sektörüne yönelmesi, piyasada araç bulma zorluğu yaşanmasına neden oluyor. Daralan araç parkında istenen hizmet kalitesine ulaşılamıyor olması ise bizi öz mal araç yatırımına itmeye başladı” diyen Gürbüz, “Sonuçta önemli olan, hizmet verdiğimiz firmaların satış süreçlerine destek olmak; bunun için de ihtiyaç ve öngörüleri daha önceden müşterilerimizle paylaşarak biliyor olmaktır. Bunu bildikten sonra, planlama yapmak daha kolaylaşıyor. Şu anda görüyoruz ki, 2018 yılında da bu yılki arz talep dengesi çok fazla değişmeyecek; bireysel kamyoncular ve KOBİ’lerin yatırım imkânları kısıtlı olduğu için bizlerin bu rolleri yeniden üstlenmemiz gerekecek” diyor.



TÜM HABERLER