HABERLER

Haber

HOROZ LOJİSTİK, YÖNETİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU'NDA

 

Müşterilerine mükemmeliyetçi anlayış tarzı ile hizmetler sunan Horoz Lojistik, tüketicilerin beklentilerini anlamak adına bilimsel çalışmalar da gerçekleştiriyor. Bu anlayış çerçevesinde TÜBİTAK TÜSSİDE (Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü) ile ortak bir paydada buluşan Horoz Lojistik, “Lojistik Hizmetlerdeki Randevulu Teslimat Uygulamasının Performans Kriterleri ve Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi” konulu bir bildiri yayımladı. TÜBİTAK TÜSSİDE desteği ile hazırlanan bildiriye imza atan isimler ise TÜBİTAK TÜSSİDE Araştırma Görevlisi Mesut Samastı ve Horoz Lojistik İş Geliştirme veÖzel Müşteriler Direktörü İlker Özkocacık oldu. Bildiri kapsamında; İstanbul, Adana ve Bursa illerinde teslimat yapılan 7 bin 851 kişiden alınan memnuniyet bilgileri, AHP (Analitik Hiyerarşi Süreci) ile incelendi ve memnuniyetler değerlendirildi. Son tahlilde ise söz konusu bildiri, akademik kurul tarafından verilen kararla 8-9 Aralık 2016 tarihlerinde TÜBİTAK TÜSSİDE ve İTÜ tarafından düzenlenen “Yönetim Bilimleri Sempozyumu”nda sunuldu. 8 Aralık’ta Dr. İsmail Önden Başkanlığında gerçekleştirilen oturumda, İlker Özkocacık, “Lojistik Hizmetlerdeki Randevulu Teslimat Uygulamasının

Performans Kriterleri ve Müşteri Memnuniyetinin Değerlendirilmesi” adlı sunum ile katılımcıların karşısına çıktı. Söz konusu bildiri makale olarak, “2016 Yönetim Bilimleri Sempozyumu” kitabında yayınlandıktan sonra, literatürde yer almaya başlayacak.

 



TÜM HABERLER